Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta Świeradów-Zdrój Przeczytaj artykuł "Konkurs na stanowisko ds. Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój" opublikowany w naszym biuletynie. http://sbip56.lo.pl Thu, 19 Jun 2025 17:30:32 +0200 <![CDATA[Konkurs na stanowisko ds. Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój]]>  

Burmistrz Miasta Świeradów-Zdrój działając na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)


ogłasza konkurs na stanowisko:


ds. Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój z siedzibą przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15


I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia łącznie wymagania:

1. określone w art. 3 ust. 1 pkt 4 i ust. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1593 ze zm.):

1) posiada wykształcenie wyższe,

2) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,

3) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

2. oraz posiada:

1) wiedzę z zakresu funkcjonowania samorządu szczebla gminnego w szczególności poprzez znajomość niżej wymienionych aktów prawnych:

a) ustawy o samorządzie gminnym,

b) ustawy o finansach publicznych,

c) ustawy kodeks cywilny,

d) ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

e) ustawy o pracownikach samorządowych,

2) wiedzę dotyczącą prawa miejscowego w wyżej wymienionym zakresie,

3) wiedzę i umiejętności z zakresu możliwości pozyskiwania dofinansowania zewnętrznego w tym z Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej,

4) dobrą znajomość obsługi standardowych aplikacji: Works, Excel, poczty elektronicznej oraz internetu,

5) umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów,

6) umiejętność efektywnego komunikowania się,

7) umiejętność pracy w sytuacjach stresogennych, planowania, zarządzania czasem,

8) cechy takie jak odpowiedzialność i zdyscyplinowanie.


II. Dodatkowym atutem osoby przystępującej do konkursu jest doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego szczebla gminnego.


III. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

1. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu.

2. Curriculum Vitae.

3. Uzupełniony kwestionariusz osobowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

4. Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.

5. Zaświadczenie lekarskie wystawione przez lekarza Medycyny Pracy o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.

6. Oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne.

7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji.


IV. Zakres zadań na stanowisku ds. Infrastruktury Komunalnej polegał będzie w szczególności na realizacji następujących zadań:

1. z ustawy o drogach publicznych w szczególności poprzez przygotowanie i prowadzenie inwestycji, modernizacji i remontów w zakresie dróg, mostów, ciągów pieszych.

2. z ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych ,rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego w szczególności poprzez:

1) przygotowanie i prowadzenie inwestycji, modernizacji i remontów gminnych w zakresie infrastruktury technicznej, poprzez:

a) wnioskowanie o zabezpieczenie w budżecie środków finansowych na ich realizację,

b) pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania robót poprzez sporządzanie projektów aplikujących o dofinansowanie z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł, w szczególności na podstawie ustawy o Narodowym Planie Rozwoju,

c) sporządzanie wniosków o dofinansowanie,

d) ścisła współpraca z funduszami pomocowymi i strukturalnymi,

e) ścisła współpraca z Referatem Organizacyjnym przy prowadzeniu zamówień publicznych przy wyłanianiu wykonawców robót, a w szczególności sporządzanie projektu istotnych warunków zamówienia i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,

f) wnioskowanie o zlecenie prowadzenia skomplikowanych zadań inwestycyjno-modernizacyjnych inwestorom zastępczym,

g) kontrola prowadzenia inwestycji pod względem formalno-finansowym oraz składanie sprawozdań z realizacji robót,

h) sporządzanie dokumentów księgowych oraz protokołów odbioru technicznego i przekazania obiektów do użytku,

i) sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznych ze szczególnym uwzględnieniem zakresu robót , kosztorysów inwestorskich ,

j) sporządzanie sprawozdawczości inwestycyjnej w zakresie przepisów GUS,

2) opracowywanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych dla zlecenia których wymagane jest postępowanie zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

3. z Instrukcji Kancelaryjnej w szczególności poprzez:

1) prowadzenie spraw w systemie informatycznym,

2) przechowywanie akt i archiwizację dokumentów wytworzonych na danym stanowisku pracy,

3) obsługa poczty elektronicznej dotyczącej adresu infrastruktura@swieradowzdroj.pl.

4. z ustawy o rachunkowości w szczególności poprzez kontrolę dokumentów księgowych (faktur, rachunków) pod względem merytorycznym poprzez stwierdzenie rzetelności ich danych.

5. z ustawy o finansach publicznych , w szczególności poprzez sporządzanie umów i nadzór nad ich realizacją, zgodnie z zasadami wynikającymi z ww. przepisów i uregulowaniami wewnętrznymi Urzędu.

6. z ustawy o dostępie do informacji publicznej w szczególności poprzez publikację informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Świeradów-Zdrój w zakresie zajmowanego stanowiska pracy,


V. Informacje dotyczące zatrudnienia:

Osoba wyłoniona podczas konkursu podejmie zatrudnienie od dnia 01.07.2008r. w wymiarze pełnego etatu. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony.


VI. Składanie ofert:

Oferty należy składać w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój w sekretariacie Burmistrza Miasta (pokój nr 5), ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15 w zamkniętej kopercie z napisem „Konkurs na stanowisko ds. Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój”.


VII. Termin składania ofert upływa dnia 18.06.2008r. o godz. 15.30


















Sporządził dnia 04.06.2008 r.:

Joanna Szczekulska

Inspektor ds. Zarządzania Kadrami

tel. 075/ 78 17 680




Załącznik nr 1


KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

1. Imię (imiona) i nazwisko ...................................................................................................................

2. Imiona rodziców ................................................................................................................................

3. Data urodzenia ...................................................................................................................................

4. Obywatelstwo ....................................................................................................................................

5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) .............................................................................

................................................................................................................................................................

6. Wykształcenie ....................................................................................................................................

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

...............................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

7. Wykształcenie uzupełniające .............................................................................................................

...............................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................................

(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)


8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ...........................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

9. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)


10. Oświadczam, że pozostaję/nie pozostaję*) w rejestrze bezrobotnych poszukujących pracy.

11. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-4 są zgodne z dowodem osobistym seria ............... nr .......................wydanym przez ............................................lub innym dowodem tożsamości ................................................................................................................................................................

..................................

(miejscowość i data) ......................................................................... (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)

________

*) Właściwe podkreślić

]]>
http://sbip56.lo.pl/artykul/1364-1877-konkurs-na-stanowisko-ds-infrastruktury-komunalnej-w-urzedzie-miasta-swieradow-zdroj Mon, 17 Jan 2011 10:47:05 +0100