Świeradów-Zdrój: Przebudowa ulicy Zdrojowej w Świeradowie-Zdroju wraz z infrastrukturą realizowana w ramach projektu pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 81249 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Zdrojowej w Świeradowie-Zdroju wraz z infrastrukturą realizowana w ramach projektu pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Zdrojowej - ok. 170,00 m, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 420,00m, słupy oświetleniowe - 16 kpl, kanalizacja deszczowa - kanał główny o śr. 200mm-600mm o długości ok. 178,50m, przykanaliki o śr. 150mm o długości ok. 37,60m) 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz STWiOR z następującymi zmianami : Zmiany w dokumentacji projektowej i przedmiocie zamówienia 1. Zamawiający odstępuje od całościowej wymiany sieci wodociągowej w ulicy Zdrojowej, w ramach przebudowy ulicy Zdrojowej należy wycenić: - przepięcie wykonanej w ulicy Sienkiewicza sieci wodociągowej o średnicy 200mm (na skrzyżowaniu z ulicą Sienkiewicza) z istniejącą siecią wodociągową w ulicy Zdrojowej o średnicy 125mm oraz istniejącą siecią wodociągową w ulicy Sienkiewicza (poniżej skrzyżowania) o średnicy 110mm, - wymianę zasuw na istniejącej sieci wodociągowej w ulicy Zdrojowej, w ilości 14 szt., w tym: zasuwa odcinająca kołnierzowa DN50mm - 8kpl., zasuwa odcinająca kołnierzowa DN80mm - 1kpl., zasuwa odcinająca kołnierzowa DN100mm - 4kpl., zasuwa odcinająca kołnierzowa DN200mm - 1kpl., - montaż hydrantu p-poż DN80 wraz z osprzętem i podparciem blokami. 2. Ze względu na uzgodnienia dokonane po odebraniu dokumentacji projektowej, zmianie uległa specyfikacja materiałowa kostki granitowej w jezdni ulicy; w związku z powyższym w jezdni ulicy zamiast kostki granitowej łupanej 15/22cm, gr. 15cm należy zastosować kostkę granitową łupaną regularną łącznikową 16/21cm, gr. 16cm. 3. Kostka granitowa cięta 15/22 na jezdni deptaka, ma być spoinowa spoiną epoksydową. 4. Przy przebudowie skrzyżowania ulicy Zdrowej z ulicą Sienkiewicza, z połączeniem z ulicą Nad Potokiem z kostki kamiennej granitowej - szerokość odnogi do ulicy Nad Potokiem powinna wynosić 3,75m. 5. Zamawiający odstępuje od całościowej wymiany sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Zdrojowej, w ramach przebudowy ulicy Zdrojowej należy wycenić wykonanie 4 szt. odgałęzień kanalizacji sanitarnej ø200mm z rur PP dwuściennych SN8 wraz z wykopami, montażem rur, podsypką i obsypką, od istniejących studni - długości ok. 60,00m, zakończone studniami rewizyjnymi żelbetowymi ø1200mm w ilości 4 szt; wraz z montażem i włączeniem rurociągów do studzienek. 6. Przy zasypywaniu wykopów po wykonaniu infrastruktury należy przyjąć wymianę gruntu - około 100% objętości wykopów. 7. W przedmiarach pomyłkowo ujęto organizację zaplecza Inżyniera - w ofercie nie należy wyceniać. 8. W projekcie wykonawczym na rysunku nr 1 i 2 w legendzie, omyłkowo wpisane są płyty granitowe 50x50x8, powinny być płyty granitowe o wymiarach 100cmx100cmx8cm. 9. Wprowadza się dokumentację zamienną oświetlenia ulicznego w ulicy Zdrojowej, na podstawie której należy sporządzić wycenę robót - należy zastosować latarnie żeliwne z ozdobnym elementem w postaci herbu miasta w deklu otworu rewizyjnego - projektant BUSINESS DESIGN Wrocław. 10. Zamawiający odstępuje od wykonania kanału technologicznego - w ofercie nie należy wyceniać: korytko FASERFIX SUPER DS 100 w ilości 135m, studnia systemowa -11szt, przejście pod jezdnią - rura PP300- 4,50m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości 35.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysiący)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany przedmiotu umowy ,umówionego terminu wykonania zamówienia lub wysokości wynagrodzenia mogą nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności:a)ograniczenia zakresu prac, w tym robót budowlanych, wynikających z braku środków finansowych, b)konieczności zmiany terminu realizacji umowy na roboty budowlane, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca i Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o fakcie wystąpienia siły wyższej , udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie to miało na przebieg realizacji zamówienia , c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, z przyczyn wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów umowy, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa , narazi Zamawiającego na szkodę lub będzie miała negatywny wpływ na trwałość przedmiotu umowy/projektu, d)zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, e) w przypadku zaistnienia niesprzyjających i nietypowych warunków atmosferycznych dla okresu i miejsca wykonywanych robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, odbiegających od wymagań STWiORB., f) z powodu ujawnienia istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, g) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, h) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót budowlanych, i) z powodu wystąpienia robót dodatkowych , których nie można prowadzić łącznie z robotami podstawowymi ,j) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2. Jeśli wystąpią okoliczności wskazane § 4 ust. 20 bieg terminu wykonania zadania ulega zawieszeniu na okres niezbędny do przeprowadzenia czynności opisanych w § 4 ust. 20 i o ten okres termin wykonania umowy zostanie prolongowany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska Rzeczpospolita Polska na lata 2007-2013 realizowany w ramach priorytetu II Poprawa warunków rozwoju przedsiębiorczości i turystyki, Działania nr 2.2 Wspieranie Rozwoju Turystyki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie