Świeradów-Zdrój: Usuwanie skutków powodzi z 2010 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Część I. Odbudowa nawierzchni drogi ulica Br. Czecha i Asnyka Część II. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodniania ul. Marszałka J. Piłsudskiego w Świeradowie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 110207 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi z 2010 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Część I. Odbudowa nawierzchni drogi ulica Br. Czecha i Asnyka Część II. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodniania ul. Marszałka J. Piłsudskiego w Świeradowie-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie skutków powodzi z 2010 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Część I. Odbudowa nawierzchni drogi ulica Br. Czecha i Asnyka Zadanie 1. Odbudowa nawierzchni drogi ulica Br. Czecha i Asnyka wraz z z systemem odwodnienia w Świeradowie-Zdroju; Zadanie 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Br. Czecha i Asnyka w Świeradowie-Zdroju w ramach zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Sienkiewicza, Źródlana, Br. Czecha, Asnyka, Ratowników Górskich, Wczasowa, Willowa, Górska, Mickiewicza, Zdrojowa Zadanie 3. Budowa sieci wodociągowej w ulicy Br. Czecha w Świeradowie-Zdroju w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej w ulicach: Sienkiewicza, Źródlana, Br. Czecha, Asnyka, Wczasowa, Willowa, Zakopiańska, Strażacka, 3-go Maja, Zdrojowa. Część II. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodniania ul. Marszałka J. Piłsudskiego w Świeradowie-Zdroju Zadanie 1. Etap I-odcinek drogi od skrzyżowania z ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego do skrzyżowania z ul. 11-go Listopada łącznie z chodnikami (dotyczy części pasa drogowego) od strony budynku Urzędu Miasta i Przedszkola Miejskiego Zadanie 2. Etap II-odcinek drogi od skrzyżowania z ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego do skrzyżowania z ul. 11-go Listopada łącznie z chodnikami (dotyczy części pasa drogowego) od strony budynku Miejskiego Zespołu Szkół 2) Zakres zadania : Część I. Odbudowa nawierzchni drogi ulica Br. Czecha i Asnyka Zadanie 1- zakres robót obejmuje: - długości dróg - 362,00 mb, - powierzchnia jezdni - 1830,00 m2, - długości opornikow betonowych 10x25cm - 760,70 mb, - kanał deszczowy 400 z PVC - 70,5 mb, - kanał deszczowy 315 z PVC - 93,0 mb, - odczepy do działek 200 z PVC - 6 szt, łączna dł. 29,5 mb, - przykanaliki do wpustów 200 z PVC - 15 szt, łączna dł. 68,5mb, - studnie kanalizacyjne 1000 betonowej - 8 szt. - studnie kanalizacyjne 425 z PVC - 1 szt. wpusty ściekowe betonowych 500 - 16 szt. Zadanie 2 - zakres robót obejmuje: - kanał sanitarny 200 z PVC - 149,5 mb, - odczepy do działek 160 z PVC - 3 szt, łączna dł. 10,0 mb, studnie kanalizacyjne 1000 betonowych - 9 szt, rury osłonowe 315 z PVC - 8,0 mb Zadanie 3 - zakres robót obejmuje: - sieci wodociągowa 140 z PEHD - 76,5 mb, odczepy do działek 32 z PE - 3 szt, łączna dł.7,4 mb. Część II . Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodniania ul. Marszałka J. Piłsudskiego w Świeradowie-Zdroju Zadanie 1 - Etap I - zakres robót obejmuje: - długość drogi - 240,5 mb - powierzchnia jezdna - 2251,7 m2, - powierzchnia zjazdów - 334,0 m2, - powierzchnia chodników - 1002,9 m2, - długość krawężników betonowych (15 x 30 cm) - 559,5 mb, - długość obrzeży betonowych (30 x8 cm) - 203,4 mb, - ciek betonowy - 98,28 m2, - wymiana wpustów ulicznych - 9 szt. - oznakowanie poziome - 110,95 m2, - tereny zielone - 1115,91 m2. Zadanie 2 - Etap II - zakres robót obejmuje: - długość drogi - 178,75 mb - powierzchnia jezdna - 1068,6 m2, - powierzchnia zjazdów - 15,9 m2, - powierzchnia chodników - 896,1 m2, - długość krawężników betonowych (15 x 30 cm) - 365,3 mb, - długość obrzeży betonowych (30 x8 cm) - 335,8 mb, - ciek betonowy - 98,28 m2, - wymiana wpustów ulicznych - 4 szt. - oznakowanie poziome - 34 m2, - tereny zielone - 496,1 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: a) CZĘŚĆ I - 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy); b) CZĘŚĆ II - 35.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie