Świeradów-Zdrój: Usuwanie skutków powodzi z 2010 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań:
Część I. Odbudowa nawierzchni drogi ulica Br. Czecha i Asnyka
Część II. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodniania ul. Marszałka J. Piłsudskiego w Świeradowie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 110207 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi z 2010 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Część I. Odbudowa nawierzchni drogi ulica Br. Czecha i Asnyka Część II. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodniania ul. Marszałka J. Piłsudskiego w Świeradowie-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie skutków powodzi z 2010 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Część I. Odbudowa nawierzchni drogi ulica Br. Czecha i Asnyka Zadanie 1. Odbudowa nawierzchni drogi ulica Br. Czecha i Asnyka wraz z z systemem odwodnienia w Świeradowie-Zdroju; Zadanie 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Br. Czecha i Asnyka w Świeradowie-Zdroju w ramach zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Sienkiewicza, Źródlana, Br. Czecha, Asnyka, Ratowników Górskich, Wczasowa, Willowa, Górska, Mickiewicza, Zdrojowa Zadanie 3. Budowa sieci wodociągowej w ulicy Br. Czecha w Świeradowie-Zdroju w ramach zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej w ulicach: Sienkiewicza, Źródlana, Br. Czecha, Asnyka, Wczasowa, Willowa, Zakopiańska, Strażacka, 3-go Maja, Zdrojowa. Część II. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodniania ul. Marszałka J. Piłsudskiego w Świeradowie-Zdroju Zadanie 1. Etap I-odcinek drogi od skrzyżowania z ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego do skrzyżowania z ul. 11-go Listopada łącznie z chodnikami (dotyczy części pasa drogowego) od strony budynku Urzędu Miasta i Przedszkola Miejskiego Zadanie 2. Etap II-odcinek drogi od skrzyżowania z ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego do skrzyżowania z ul. 11-go Listopada łącznie z chodnikami (dotyczy części pasa drogowego) od strony budynku Miejskiego Zespołu Szkół 2) Zakres zadania : Część I. Odbudowa nawierzchni drogi ulica Br. Czecha i Asnyka Zadanie 1- zakres robót obejmuje: - długości dróg - 362,00 mb, - powierzchnia jezdni - 1830,00 m2, - długości opornikow betonowych 10x25cm - 760,70 mb, - kanał deszczowy 400 z PVC - 70,5 mb, - kanał deszczowy 315 z PVC - 93,0 mb, - odczepy do działek 200 z PVC - 6 szt, łączna dł. 29,5 mb, - przykanaliki do wpustów 200 z PVC - 15 szt, łączna dł. 68,5mb, - studnie kanalizacyjne 1000 betonowej - 8 szt. - studnie kanalizacyjne 425 z PVC - 1 szt. wpusty ściekowe betonowych 500 - 16 szt. Zadanie 2 - zakres robót obejmuje: - kanał sanitarny 200 z PVC - 149,5 mb, - odczepy do działek 160 z PVC - 3 szt, łączna dł. 10,0 mb, studnie kanalizacyjne 1000 betonowych - 9 szt, rury osłonowe 315 z PVC - 8,0 mb Zadanie 3 - zakres robót obejmuje: - sieci wodociągowa 140 z PEHD - 76,5 mb, odczepy do działek 32 z PE - 3 szt, łączna dł.7,4 mb. Część II . Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodniania ul. Marszałka J. Piłsudskiego w Świeradowie-Zdroju Zadanie 1 - Etap I - zakres robót obejmuje: - długość drogi - 240,5 mb - powierzchnia jezdna - 2251,7 m2, - powierzchnia zjazdów - 334,0 m2, - powierzchnia chodników - 1002,9 m2, - długość krawężników betonowych (15 x 30 cm) - 559,5 mb, - długość obrzeży betonowych (30 x8 cm) - 203,4 mb, - ciek betonowy - 98,28 m2, - wymiana wpustów ulicznych - 9 szt. - oznakowanie poziome - 110,95 m2, - tereny zielone - 1115,91 m2. Zadanie 2 - Etap II - zakres robót obejmuje: - długość drogi - 178,75 mb - powierzchnia jezdna - 1068,6 m2, - powierzchnia zjazdów - 15,9 m2, - powierzchnia chodników - 896,1 m2, - długość krawężników betonowych (15 x 30 cm) - 365,3 mb, - długość obrzeży betonowych (30 x8 cm) - 335,8 mb, - ciek betonowy - 98,28 m2, - wymiana wpustów ulicznych - 4 szt. - oznakowanie poziome - 34 m2, - tereny zielone - 496,1 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: a) CZĘŚĆ I - 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy); b) CZĘŚĆ II - 35.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 2 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykonawca spełnia warunek nr 2 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca spełnia warunek nr 3 jeżeli przedłoży dokument wystawiony przez uprawniony organ, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca spełnia warunek nr 4 jeżeli przedłoży dokument wystawiony przez uprawniony organ, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest aby Wykonawca wykonał: Część I - 1. jedną robotę budowlaną ( jedno zadanie) obejmujące budowę lub przebudowę konstrukcji drogi oraz jej nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 1.000 m², 2. jedną robotę budowlaną ( jedno zadanie) obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości min.100 mb. Część II - 1. jedną robotę budowlaną ( jedno zadanie) obejmujące budowę lub przebudowę konstrukcji drogi oraz jej nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 1.000 m²
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest, by Wykonawca dysponował osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje i uprawnienia: 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie,2)członkostwo i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca spełni warunek jeżeli przedłoży wykaz zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z oświadczeniem o prawie dysponowania osobą/ami i wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie tytułu prawnego do dysponowania osobą/ami, który może być przedłożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i przedłoży oświadczenie, że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane ustawowo uprawnienia/kwalifikacje. Od osób o których mowa powyżej będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394), nie wymaga się przynależności do samorządu zawodowego wynikającej z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane lecz spełnienia art. 12a tejże ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znjduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej zrealizowanie zamówienia tj. Część I - Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w kwocie nie mniejszej niż 150 000,00 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Część II - Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w kwocie nie mniejszej niż 400 000,00 PLN (czterysta tysięcy złotych).Wykonawca spełni warunek jeżeli przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie