Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. Piłsudskiego 15, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7817601, faks 075 7816585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Miejskiej Świeradów-Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Miejskiej Świeradów-Zdrój. Obejmujące w swym zakresie dwa zadania: zad. Nr 1 - Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Miejskiej Świeradów-Zdrój z wyłączeniem Os. Czerniawy, Zad. Nr 2 - Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni - Os. Czerniawa. Dokładny opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki do niniejszej Specyfikacji:1; 1/1; 1.1a; 1/2; 1/3a; 1/3b; 1/4; 1/5; 2; 2/1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium - zad. nr 1 - 10.000,00 zł, zadanie nr 2 - 4.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie nr 1
1. Potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
2.Potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
a) wykonał jedną usługę utrzymania zieleni na obszarze 2000 m² obejmujące w swym zakresie czynności: koszenia traw - 1500 m², pielęgnacji rabat kwiatowych - 500 m²
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pilarskie
zadanie nr 2
1.Potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
2.Potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
a) wykonał jedną usługę utrzymania zieleni na obszarze 500 m² obejmujące w swym zakresie czynności: koszenia traw - 450 m², pielęgnacji rabat kwiatowych - 50 m²
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pilarskie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zadanie nr 1
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym
5a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Z przedłożonych referencji winno jasno wynikać: w jakim okresie prowadzone były prace, jaki obejmowały zakres i czy prace zostały wykonane należycie.
5b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
ZADANIE NR 2
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym
5a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Z przedłożonych referencji winno jasno wynikać: w jakim okresie prowadzone były prace, jaki obejmowały zakres i czy prace zostały wykonane należycie.
5b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.pbox.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Swieradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35
59-850 Świeradów-Zdrój
sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Swieradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35
59-850 Świeradów-Zdrój
sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Miejskiej Swieradów-Zdrój z wyłaczeniem Os. Czerniawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Miejskiej Swieradów-Zdrój z wyłaczeniem Os. Czerniawa. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowia załaczniki: 1; 1/1; 1.1a; 1/2; 1/3a; 1/3b; 1/4; 1/5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni - Os. Czerniawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni - Os. Czerniawa. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowią załaczniki:2; 2/1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.