Świeradów-Zdrój: Remont cząstkowy dróg gminnych w Świeradowie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 196593 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg gminnych w Świeradowie-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont cząstkowy nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym oraz grysem przy średniej głębokości uszkodzeń do 7 cm. a) przewidziana powierzchnia do remontu: 276,00 m2 b) oczyszczenie powierzchni ubytku z naleciałości, c) uzupełnienie powierzchni ubytku emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym, przy użyciu grysów kamiennych d) zagęszczenie ułożonej masy bitumicznej walcem statycznym, 2. Remont cząstkowy nawierzchni masą bitumiczną na gorąco. Średnia głębokość uszkodzeń do 5 cm. a) przewidziana powierzchnia do remontu: 9 m2, b) oczyszczenie powierzchni ubytku z naleciałości, c) pokrycie krawędzi ubytku warstwą emulsji asfaltowej, d) uzupełnienie ubytku masa bitumiczną, drobnoziarnistą, e) zagęszczenie ułożonej masy bitumicznej walcem statycznym, f) pokrycie emulsją asfaltowa miejsca łączenia wbudowanej łaty asfaltowej z nawierzchnią drogi 3.Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych mieszanką kamienną a) przewidywany zakres robót: 824 m2 b) uzupełnienie wyłomu mieszanką kamienną - 0-32 mm, c) zagęszczenie uzupełnionego ubytku walcem statycznym, d) grubość warstwy klińca do 7 cm. Miejsce prowadzenia robót należy oznakowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie wykonanych robót będzie się odbywać metodą ryczałtowo-obmiarową, której podstawą będzie faktycznie wykonany remont 1m2 nawierzchni drogi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości 600,00 (słownie złotych: sześćset )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany przedmiotu umowy ,umówionego terminu wykonania zamówienia lub wysokości wynagrodzenia mogą nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności: a)ograniczenia zakresu prac, w tym robót budowlanych, wynikających z braku środków finansowych, b)konieczności zmiany terminu realizacji umowy na roboty budowlane, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca i Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o fakcie wystąpienia siły wyższej , udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie to miało na przebieg realizacji zamówienia , c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę, d)zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, e) w przypadku zaistnienia niesprzyjających i nietypowych warunków atmosferycznych dla okresu i miejsca wykonywanych robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, odbiegających od wymagań STWiORB., f) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, g) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, h) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót budowlanych, i) z powodu wystąpienia robót dodatkowych , których nie można prowadzić łącznie z robotami podstawowymi ,j) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie