Świeradów-Zdrój: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w Świeradowie-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 191653 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. Piłsudskiego 15, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7817601, fax 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w Świeradowie-Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WARUNKI ZAMÓWIENIA I. Zakres rzeczowy: 1) Ulice:16 ulic o długości łącznej 4492 m i powierzchni 24326 m2. 2) Chodniki: a) Chodniki przyległe do terenu Miejskiego Zespołu Szkół od strony ulicy Piłsudskiego i Skłodowskiej-Curie - pow. 360m2. b) Przy drogach przyległych do parku Górnego ograniczony ulicami: 3-go Maja, Orzeszkowej, Spacerowa, Graniczna- pow. 240 m2 c) ciąg pieszy łączący ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego z ul. Górską - pow. 224m2. d) Deptak łączący Sanatorium Wacław z Kawiarnią Domu Zdrojowego - pow. 656 m2 e) Chodnik przy ulicy Wyszyńskiego na odcinku od skrzyżowania z ulicą Piastowską do skrzyżowania z ulicą Sienkiewicza od strony przystanku PKS- pow. 38 m2 f) Chodniki przyległe do działek nr 60/7, 60/9, 56/1 AM 9 Obr. IV przy ulicy Piastowskiej - pow. 52 m2. 3) Alejki w parkach: powierzchnia 6084 m2 (4634 m2 nawierzchni bitumicznej, 1450 m 2 nawierzchni z tłucznia kamiennego) na terenie: a)parku Odra ograniczony ulicami: Zdrojowa, Parkowa, Piłsudskiego, Wyszyńskiego, b)parku Kościelnego ograniczony ulicami: Kościelna, Zdrojowa, Parkowa, Piastowska, c)parku Goplana ograniczony ulicami: Piłsudskiego, Dojazdowa oraz nieruchomością Uzdrowiska Goplana, d)parku Górnego ograniczony ulicami: 3-go Maja, Orzeszkowej, Spacerowa, Graniczna, e)parku pomiędzy dolnym tarasem a ulicą Zdrojową. II. Standard zimowego utrzymania : 1) Jezdnie odpłużone i posypane materiałem szorstkim na całej szerokości i długości tj. ograniczonej krawężnikami a w przypadku ich braku poboczem lub obrzeżem. W przypadku funkcjonowania jednego pasa jezdnego przy drogach dwukierunkowych, należy wykonać mijanki lub zatoki postojowe wg wskazań Zamawiającego. Przejezdność ciągła, całodobowa. Przez brak przejezdności rozumie się zdarzenia uniemożliwiające poruszanie się pojazdów wyposażonych w ogumienie zimowe potwierdzone notatką służbową przy udziale Straży Miejskiej lub Policji. Powyższy fakt skutkował będzie naliczaniem kar umownych. 2) Chodniki, alejki odpłużone i posypane materiałem szorstkim na całej szerokości i długości tj. ograniczonej krawężnikami a w przypadku ich braku poboczem lub obrzeżem. Utrzymanie prawidłowej komunikacji pieszych całodobowo, ze szczególnym uwzględnieniem w godz. 6:00 - 22:00. Przez brak prawidłowego utrzymania komunikacji pieszych rozumie się utrudnienia w komunikacji, w tym osób poruszających się na wózkach, balkonikach itp. Potwierdzone notatka służbową pracownika Zamawiającego i Straży Miejskiej lub Policji. Powyższy fakt będzie skutkował naliczaniem kar umownych. III. Na zadanie będące przedmiotem Zamówienia składają się w szczególności następujące roboty: 1)zabezpieczenie profilaktyczne jezdni przed śliskością zimową, 2)odpłużanie jezdni przy zastosowaniu pługów czołowych i wirnika do odrzucania śniegu zamontowanych na piaskarkach samochodowych i ciągnikach, 3)odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno - ręcznej, tj. uzupełnianie odpłużania mechanicznego ręcznym usunięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów, 4)doczyszczanie ręczne z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie wyznaczonych przejść dla pieszych, 5)uszorstnianie nawierzchni po odgarnięciu, 6)oczyszczenie jezdni z piasku i zanieczyszczeń, a także usuwanie na bieżąco zmarzliny wokół wpustów ulicznych w celu spływu z jezdni wody powstającej z topniejącego śniegu, 7)stałe patrolowanie dróg objętych umową w celu bieżącej oceny skuteczności zastosowanej technologii, korygowanie tras przejazdu piaskarki w przypadku utraty przejezdności niektórych odcinków dróg oraz niezwłocznej reakcji na wystąpienie lokalnej śliskości, 8)utrzymanie stałego dyżuru dyspozytorskiego, stała obserwacja stanu pogody i analiza danych ze stacji pogodowych i Biura Prognoz IMGiW pod kątem podejmowanych działań, 9)likwidowanie śliskości na podjazdach przez ręczne posypywanie środkami uszorstniającymi - w przypadku utrudnionego przejazdu piaskarek spowodowanego zatłoczeniem dróg, 10)likwidowanie śliskości zimowej zimowej przy zastosowaniu materiałów szorstkich oraz środków chemicznych innych niż sól kuchenna i solanki wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego: Zamawiający zastrzega sobie możliwość cofnięcia w/w zgody w każdym czasie 11)przy zwalczaniu śliskości zaleca się użycie materiału uszorstaniającego takiego jak piasek.(wielkość ziaren od 0,0063 do 2 mm), do zwalczania śliskości dopuszczalne jest używanie mieszanki piasku i soli kuchennej, jak również 20%-25% roztworu solanki. 12) wykonawca ma obowiązek przystąpić do jednokrotnego uprzątnięcia materiału szorstkiego z całego terenu objętego umową. Termin przystąpienia do prac porządkowych ustala Zamawiający. 13) pryzmowanie śniegu na krawędzi jezdni lub chodnika, 14) bieżący wywóz nagromadzonego śniegu i lodu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.pbox.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).