Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. Piłsudskiego
15, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7817601, fax 075
7816585.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.swieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa
wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w
Świeradowie-Zdroju na osiedlu Czerniawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy
Szkole Podstawowej nr 2 w Świeradowie-Zdroju na osiedlu Czerniawa. Obejmuje ona:
a) budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy sztucznej, z
oliniowaniem do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki, tenisa - pow. 1144,00m² b)
piłkochwyt o wys. 4,0m długości 60,00m, z siatki stalowej ocynkowanej
zabezpieczonej otuliną PCV, kolor ciemna zieleń, c) budowę bieżni prostej dł.
67,00 m, dwutorowej o nawierzchni poliuretanowej zakończonej piaskownicą do
skoku w dal - pow. 174,20 m², d) wykonanie chodnika do boiska z kostki betonowej
gr. 8 cm. w kolorze czerwonym, pow. chodnika - 48,40 m², e) odprowadzenie wód
opadowych za pomocą drenów podziemnych - 481,00 m i rur kanalizacyjnych PVC Ø160
mm - 35,50m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.20.00-6,
45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.34.20.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 5 000,00
zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych 2.Warunki określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych 3.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności tj. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 4.Wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności tj. profil działalności firmy musi być
zgodny z przedmiotem zamówienia 5.Wykonawca znajduje się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada
zdolność kredytową lub środki na koncie w wysokości min. 200.000,00 zł
6.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a)
dysponuje osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje i uprawnienia:
aa) uprawnienia do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, ab)
członkostwo i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej
Izby Inżynierów Budownictwa, ac) 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami
budowlanymi, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał jedno
boisko o nawierzchni z trawy sztucznej o wartości 150 000,00 PLN
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.
24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3.Aktualne zaświadczenia właściwego
naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające
odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Informacja z
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu do składania ofert. 6 aa) Decyzja o stwierdzeniu przygotowania
zawodowego w zakresie do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, ab)
zaświadczenie o członkostwie i wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności
cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ac) Wykaz osób, które będą
wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakres wykonywanych przez nich czynności, b) Wykaz wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty
budowlane zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850
Świeradów-Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój Sekretariat(pokój nr
3).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).