Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. Piłsudskiego
15, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7817601, fax 075
7816585.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.swieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie
nawierzchni drogi gminnej - ul. Polnej - II etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odtworzenie nawierzchni drogi gminnej - ul. Polnej - II etap. Obejmuje ona: 1.
Wykonanie drogi o nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, ograniczonej
obustronnie krawężnikami. Powierzchnia jezdni - 420m². 2. Regulacja istniejącego
i wykonanie trzech nowych wypustów ulicznych połączonych rurami PCV 160 o
łącznej długości 11.1 mb, wraz z wylotami betonowymi. 3. Przełożenie 15mb
kanalizacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych 2.Warunki określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych 3.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności tj. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 4.Wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności tj. profil działalności firmy musi być
zgodny z przedmiotem zamówienia. 5.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia tj. a) dysponuje osobą posiadającą łącznie następujące
kwalifikacje i uprawnienia: aa) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej, ab) członkostwo i wymagane ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ac) 3
letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi, b) posiada niezbędną
wiedzę i doświadczenie tj. wykonał jedną robotę drogową o wartości 50 000,00
PLN
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych, 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.
24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego
naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające
odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5 aa) Decyzja
o stwierdzeniu przygotowania zawodowego w zakresie do kierowania robotami w
specjalności drogowej, ab) zaświadczenie o członkostwie i wymaganym
ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa, ac) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych
przez nich czynności, b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót
budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz
załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane
należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850
Świeradów-Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 12.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój pokój nr 5
(sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).