Świeradów-Zdrój: Bieżące utrzymanie czystości ulic,
chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój.
Numer ogłoszenia:
42294 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. Piłsudskiego 15, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7817601, fax 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik 1 Zadanie nr 1 - Standard I - bieżącego utrzymania czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój A. Element 1 zamówienia - Utrzymanie porządku na terenie objętym standardem I 1.Obszar prac - Załącznik graficzny nr 1/1 1.1. Ulice:11393 m długosci, 78902 m2, nawierzchnia utwardzona. 1. 2. Chodniki: a) przy drogach stanowiących ulice: Zdrojową, Parkową, Marszałka Józefa Piłsudskiego, Kardynała Stefana Wyszyńskiego wokół parku Odra- pow. 946m2, b) przy drogach stanowiących ulice: Kościelną, Zdrojową, Parkową, Piastowską wokół parku Kościelnego - pow. 764m2, c) Przy drodze stanowiącej ulicę: Marszałka Józefa Piłsudskiego przy parkach Goplana i Górnym, przy budynku Urzędu Miasta i Przedszkola - pow. 292m2, d) przy drogach stanowiących ulice: Marszałka Józefa Piłsudskiego, Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Marii Skłodowskiej-Curie wokół terenu Miejskiego Zespołu Szkół- pow. 748m2. e) przy drogach stanowiących ulice: Marii Konopnickiej - pow. 58m2, Piastowskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kardynała Stefana Wyszyńskiego do nieruchomości nr 10 - pow. 143m2, Górska przylegające do działek nr 35/7, 35/6, 34/6 AM 8 Obr. IV - pow. 223m2, Kardynała Stefana Wyszyńskiego - pow. 760m2, schodów łączących ciąg pieszy z jezdnią przy ul. Zdrojowej w tym teren przy pergoli i Skwer Unii Europejskiej - pow. 215m2, f) przy drodze stanowiącej ulicę Henryka Sienkiewicza pomiędzy skrzyżowaniami z ulicą Bronka Czecha i Strumykową - pow. 52m2, g) przy drogach stanowiących ulice: Zdrojową, Parkową, Marszałka Józefa Piłsudskiego wokół parku Zdrojowego oraz przy Dolnym Tarasie - pow. 370m2, h) Przy drodze stanowiącej ulicę Henryka Sienkiewicza - chodnik przyległy do Stadionu Miejskiego - pow. 120m2 oraz przy działce nr 76/10 AM 9 Obr.IV - pow. 117m2, i) schody pomiędzy ul. 11-go Listopada a ulicą Ratowników Górskich - pow. 40m2, j) ciąg pieszy łączący ul. 11-go Listopada z osiedlem Korczaka - pow. 200m2, k) ciąg pieszy łączący ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego z ul. Górską - pow. 224m2. l) schody łączące chodnik z jezdnią przy ulicy Zdrojowej - pow. 117,5 m2 1.3. Place: a) parking przy Urzędzie Miasta (2 części) - pow. 800m2. 2. Zakres prac: a) Utrzymanie w systemie ciągłym czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. b) Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. c) Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt. 1. Prace należy wykonywać na bieżąco, z chwilą wystąpienia ich opadu. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. d) Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. e) Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Prace należy wykonać dwa razy w roku. Zniszczenia przylegających terenów zieleni dokonane przez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. f) Obowiązek usuwania na bieżąco nieczystości zebranych z chodników przez właścicieli sąsiadujących posesji. g) Zabrania się wjazdu na chodniki pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 2,5 tony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia w/w zakazu będzie traktowane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. h) Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 1/1 B. Element 2 zamówienia - Utrzymanie w czystości terenów przed przystankami oraz pod zadaszeniem przystanków autobusowych - załącznik graficzny nr 1/1 1. Bieżąca konserwacje ławek znajdujących się w wiatach przystankowych, poprzez mycie z użyciem środków chemicznych i impregnację. 2. Zamiatanie terenu przystanków z liści w czasie ich opadania oraz ich wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5km od siedziby Zamawiającego. 3. Zamiatanie terenu przed przystankami oraz pod zadaszeniem na powierzchni 20m2 każdy, wraz z wywozem zebranych nieczystości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 35km od siedziby Zamawiającego w przypadku odpadów nieorganicznych oraz 5 km w przypadku odpadów organicznych. 4. Wykaszanie traw wokół przystanków na powierzchni 8m x 3m = 24m2 każdy, wraz z wywozem trawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5km od siedziby Zamawiającego. 5. Zakres prac obejmuje przystanki: a) dworzec PKS przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego, b) przystanki PKS przy ulicy Grunwaldzkiej - 2szt., c) przystanek PKS przy ulicy Nadbrzeżnej. Załącznik 2 Zadanie nr 2 - Standard II i III- bieżącego utrzymania czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój A. Element 1 zamówienia - Utrzymanie porządku na terenie objętym standardem II 1. Obszar prac - Załącznik graficzny nr 2/1, długość w (m) - 4591, powierzchnia w m2 - 20011, rowy 3710, nawierzchnia utwardzona. 2. Zakres prac: a) Ulice wymienione w punkcie 1 będą sprzątane 2 razy w każdym pełnym miesiącu kalendarzowym trwania umowy oraz raz w miesiącu niepełnym (poniżej 20 dni). b) Prace objęte umową będą odbierane po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości ich odbioru (nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu). c) Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. d) Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Zniszczenia przylegających terenów zieleni dokonane przez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. e) Wykaszanie poboczy, na terenach zawartych w punkcie 1, dwa razy w każdym pełnym miesiącu kalendarzowym trwania umowy oraz raz w miesiącu niepełnym (poniżej 20 dni), w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity Dz. U. Nr 92, poz. 880 z 2004 roku z późniejszymi zmianami). f) Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt.1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. g) Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy oraz nieczystości i nanosów po ulewnych deszczach. h) Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. i) Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 2/1 B. Element 2 zamówienia - Utrzymanie porządku na terenie objętym standardem III 1. Obszar prac - Załącznik graficzny nr 2/1, długość - 8467 m, powierzchnia 30733, rowy - 1750, nawierzchnia utwardzona. 2. Zakres prac: a) Ulice wymienione w punkcie 1 będą sprzątane raz w miesiącu. b) Prace objęte umową będą odbierane po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości ich odbioru (nie rzadziej niż raz w miesiącu). c) Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. d) Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Zniszczenia przylegających terenów zieleni dokonane przez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. e) Wykaszanie poboczy, na terenach zawartych w punkcie 1, raz w miesiącu, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity Dz. U. Nr 92, poz. 880 z 2004 roku z późniejszymi zmianami)oraz oczyszczanie opasek przy zieleni przyulicznej od strony jezdni polegające na odchwaszczaniu. f) Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt. 1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. g) Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy oraz nieczystości i nanosów po ulewnych deszczach. h) Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. i) Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 2/1 Załącznik 3 Zadanie nr 3 - Standard IV-bieżącego utrzymania czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój A. Element 1 zamówienia - Utrzymanie porządku na terenie objętym standardem IV 1. Obszar prac - Załącznik graficzny nr 3/1, długość 9466, powierzchnia - 21868 m2, rowy - 1835, powierzchnia nieutwardzona. 2. Zakres prac: a) Drogi nieutwardzone wymienione w punkcie 1 będą sprzątane 3 razy w trakcie trwania umowy. Terminy sprzątania będą wyznaczone przez pracownika Zamawiającego na 7 dni przed ich rozpoczęciem. b) Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. c) Uprzątnięcie z liści terenów określonych w pkt. 1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. d) Wykaszanie pasa drogowego na terenach zawartych w punkcie 1, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity Dz. U. Nr 92, poz. 880 z 2004 roku z późniejszymi zmianami). e) Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych i odwodnień poprzecznych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy, nieczystości oraz nanosów po ulewnych deszczach. f) Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. g) Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 3/1 Załącznik 4 Zadanie nr 4 - bieżącego utrzymania czystości ulic, chodników na terenie Os. Czerniawa A. Element 1 zamówienia: Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów o powierzchniach utwardzonych - załącznik graficzny nr 4/1 1. Obszar prac : 1.1Ulice utwardzone:długość - 8349m, powierzchnia - 32996 m2, rowy 2340 mb, nawierzchnia utwardzona. 1.2 Chodniki: m) Przy drodze stanowiącej ulicę Sanatoryjną przyległe do nieruchomości oznaczonych geodezyjnie działkami nr: - 24, 34, AM 5 Obr I - pow. 315m2, - 39/1, 39/2, 40/3, 29,AM 7 Obr I - pow. 256m2, - 9, 10/4, AM 1 Obr II - pow. 136m2, - 21, 31/4, 31/2, 25, AM 2 Obr II - pow. 477m2, 2. Zakres prac: a) Utrzymanie w systemie ciągłym czystości na terenach określonych w punkcie 1, poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. b) Wykaszanie poboczy pasa drogowego na terenach zawartych w punkcie 1, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity Dz. U. Nr 92, poz. 880 z 2004 roku z późniejszymi zmianami). c) Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych i odwodnień poprzecznych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy, nieczystości oraz nanosów po ulewnych deszczach. d) Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt. 1. Prace należy wykonywać na bieżąco, z chwilą wystąpienia ich opadu. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. e) Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. f) Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Prace należy wykonać dwa razy w roku. Zniszczenia terenów zieleni przylegających poprzez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. g) Obowiązek usuwania na bieżąco nieczystości zebranych z chodników przez właścicieli sąsiadujących posesji. h) Zabrania się wjazdu na chodniki pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 2,5 tony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia w/w zakazu będzie traktowane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. a) Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 4/1 B. Element 2 zamówienia: Utrzymanie czystości dróg gminnych nieutwardzonych - załącznik graficzny 4/1 1. Obszar prac :długość - 4867m, powierzchnia 13350m2, nawierzchnia nieutwardzona. 2. Zakres prac: b) Wykaszanie pasa drogowego na terenach zawartych w punkcie 1, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity Dz. U. Nr 92, poz. 880 z 2004 roku z późniejszymi zmianami). c) Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych i odwodnień poprzecznych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy, nieczystości oraz nanosów po ulewnych deszczach. d) Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. e) Uprzątnięcie z liści terenów określonych w pkt. 1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. f) Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. g) Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 4/1 C. Element 3 zamówienia: Utrzymanie w czystości terenów przed przystankami oraz pod zadaszeniem przystanków autobusowych - załącznik graficzny nr 4/1 1. Bieżące konserwacje ławek znajdujących się w wiatach przystankowych poprzez mycie z użyciem środków chemicznych i impregnację. 2. Zamiatanie terenu przystanków z liści w czasie ich opadania oraz ich wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 3. Zamiatanie terenu przed przystankiem oraz pod zadaszeniem na powierzchni 20m2 każdy, wraz z wywozem zebranych nieczystości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego w przypadku odpadów nieorganicznych oraz 10 km w przypadku odpadów organicznych. 4. Wykaszanie traw wokół przystanków na powierzchni 8m x 3m = 24m2 każdy wraz z wywozem trawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 5. Zakres prac obejmuje przystanki: a) przystanek PKS przy ulicy Lwóweckiej, b) przystanek PKS przy ulicy Sanatoryjnej, c) przystanek PKS przy ulicy Izerskiej, d) przystanek PKS przy ulicy Sudeckiej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 74.70.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Standard I - bieżącego utrzymania czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój..
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Standard II i III - bieżącego utrzymania czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój..
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Standard IV - bieżącego utrzymania czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój..
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - bieżącego utrzymania czystości ulic, chodników na terenie Os. Czerniawa..