Konkurs na stanowisko ds. Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój
Burmistrz Miasta Świeradów-Zdrój działając na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
ogłasza konkurs na stanowisko:
ds. Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój z siedzibą przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia łącznie wymagania:
1. określone w art. 3 ust. 1 pkt 4 i ust. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1593 ze zm.):
1) posiada wykształcenie wyższe,
2) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
3) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
2. oraz posiada:
1) wiedzę z zakresu funkcjonowania samorządu szczebla gminnego w szczególności poprzez znajomość niżej wymienionych aktów prawnych:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) ustawy o finansach publicznych,
c) ustawy kodeks cywilny,
d) ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
e) ustawy o pracownikach samorządowych,
2) wiedzę dotyczącą prawa miejscowego w wyżej wymienionym zakresie,
3) wiedzę i umiejętności z zakresu możliwości pozyskiwania dofinansowania zewnętrznego w tym z Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej,
4) dobrą znajomość obsługi standardowych aplikacji: Works, Excel, poczty elektronicznej oraz internetu,
5) umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów,
6) umiejętność efektywnego komunikowania się,
7) umiejętność pracy w sytuacjach stresogennych, planowania, zarządzania czasem,
8) cechy takie jak odpowiedzialność i zdyscyplinowanie.
II. Dodatkowym atutem osoby przystępującej do konkursu jest doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego szczebla gminnego.
III. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu.
2. Curriculum Vitae.
3. Uzupełniony kwestionariusz osobowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
4. Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
5. Zaświadczenie lekarskie wystawione przez lekarza Medycyny Pracy o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
6. Oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne.
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji.
IV. Zakres zadań na stanowisku ds. Infrastruktury Komunalnej polegał będzie w szczególności na realizacji następujących zadań:
1. z ustawy o drogach publicznych w szczególności poprzez przygotowanie i prowadzenie inwestycji, modernizacji i remontów w zakresie dróg, mostów, ciągów pieszych.
2. z ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych ,rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego w szczególności poprzez:
1) przygotowanie i prowadzenie inwestycji, modernizacji i remontów gminnych w zakresie infrastruktury technicznej, poprzez:
a) wnioskowanie o zabezpieczenie w budżecie środków finansowych na ich realizację,
b) pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania robót poprzez sporządzanie projektów aplikujących o dofinansowanie z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł, w szczególności na podstawie ustawy o Narodowym Planie Rozwoju,
c) sporządzanie wniosków o dofinansowanie,
d) ścisła współpraca z funduszami pomocowymi i strukturalnymi,
e) ścisła współpraca z Referatem Organizacyjnym przy prowadzeniu zamówień publicznych przy wyłanianiu wykonawców robót, a w szczególności sporządzanie projektu istotnych warunków zamówienia i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
f) wnioskowanie o zlecenie prowadzenia skomplikowanych zadań inwestycyjno-modernizacyjnych inwestorom zastępczym,
g) kontrola prowadzenia inwestycji pod względem formalno-finansowym oraz składanie sprawozdań z realizacji robót,
h) sporządzanie dokumentów księgowych oraz protokołów odbioru technicznego i przekazania obiektów do użytku,
i) sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznych ze szczególnym uwzględnieniem zakresu robót , kosztorysów inwestorskich ,
j) sporządzanie sprawozdawczości inwestycyjnej w zakresie przepisów GUS,
2) opracowywanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych dla zlecenia których wymagane jest postępowanie zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
3. z Instrukcji Kancelaryjnej w szczególności poprzez:
1) prowadzenie spraw w systemie informatycznym,
2) przechowywanie akt i archiwizację dokumentów wytworzonych na danym stanowisku pracy,
3) obsługa poczty elektronicznej dotyczącej adresu infrastruktura@swieradowzdroj.pl.
4. z ustawy o rachunkowości w szczególności poprzez kontrolę dokumentów księgowych (faktur, rachunków) pod względem merytorycznym poprzez stwierdzenie rzetelności ich danych.
5. z ustawy o finansach publicznych , w szczególności poprzez sporządzanie umów i nadzór nad ich realizacją, zgodnie z zasadami wynikającymi z ww. przepisów i uregulowaniami wewnętrznymi Urzędu.
6. z ustawy o dostępie do informacji publicznej w szczególności poprzez publikację informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Świeradów-Zdrój w zakresie zajmowanego stanowiska pracy,
V. Informacje dotyczące zatrudnienia:
Osoba wyłoniona podczas konkursu podejmie zatrudnienie od dnia 01.07.2008r. w wymiarze pełnego etatu. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony.
VI. Składanie ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój w sekretariacie Burmistrza Miasta (pokój nr 5), ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15 w zamkniętej kopercie z napisem „Konkurs na stanowisko ds. Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój”.
VII. Termin składania ofert upływa dnia 18.06.2008r. o godz. 15.30
Sporządził dnia 04.06.2008 r.:
Joanna Szczekulska
Inspektor ds. Zarządzania Kadrami
tel. 075/ 78 17 680
Załącznik nr 1
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. Imię (imiona) i nazwisko ...................................................................................................................
2. Imiona rodziców ................................................................................................................................
3. Data urodzenia ...................................................................................................................................
4. Obywatelstwo ....................................................................................................................................
5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) .............................................................................
................................................................................................................................................................
6. Wykształcenie ....................................................................................................................................
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
...............................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
7. Wykształcenie uzupełniające .............................................................................................................
...............................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................................
(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ...........................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
9. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)
10. Oświadczam, że pozostaję/nie pozostaję*) w rejestrze bezrobotnych poszukujących pracy.
11. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-4 są zgodne z dowodem osobistym seria ............... nr .......................wydanym przez ............................................lub innym dowodem tożsamości ................................................................................................................................................................
..................................
(miejscowość i data) ......................................................................... (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
________
*) Właściwe podkreślić
Opublikował w BIP: | Joanna Szczekulska |
---|---|
Data opublikowania: | 17.01.2011 10:47 |
Data ostatniej aktualizacji: | 06.06.2008 09:02 |
Liczba wyświetleń: | 4 |