W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zameldowanie obcokrajowców

Zameldowanie obcokrajowców

Wymagane dokumenty:
1. Dokument tożsamości:

  • zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela Unii Europejskiej , karta obywatela Unii Europejskiej,

  • ważna polska wiza lub karta pobytu,

  • karta ważna powyżej 2 lat,

  • zezwolenie Wojewody Dolnośląskiego na osiedlenie się na terytorium RP,

2. Wypełniony formularz zgłoszenia zameldowania.
3. Aktualny dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, (umowa najmu, przydział lokalu, wypis księgi wieczystej, akt notarialny), w którym ma nastąpić zameldowanie, ujawniający osobę uprawnioną do wyrażenia zgody na zameldowanie.

 

Opłaty: Czynności nie podlegają opłacie skarbowej.


Miejsce złożenia dokumentów :

 

  • Referat USC i Spraw Obywatelskich, ul. 11-go Listopada 35, parter, pok. 1f, tel. 75 78 16 929, w godzinach: poniedziałek od 8.00 do 16.00, wtorek - piątek od 7.30 do 15.30.

Termin i sposób załatwiania sprawy:

  • Zameldowanie dokonuje się odręcznie i wydaje się poświadczenie zameldowania.

Uwagi:

  • Zameldowanie dokonuje się w obecności właściciela lub najemcy lokalu na jego ustny wniosek ze wskazaniem daty przybycia do miejsca pobytu, adres i zamierzony czas trwania pobytu


Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych ( tekst jednolity DZ. U. Z 2006 r. Nr 139, poz. 993 ze zmianami).
Odpowiedzialny za treść: Halina Stettner
Opublikował w BIP: Monika Hajny-Daszko
Data opublikowania: 17.01.2011 10:47
Data ostatniej aktualizacji: 08.11.2011 12:49
Liczba wyświetleń: 360
Drukuj Zapisz do PDF